En 08:a bosatt i Peking

Hemma på Ullevi Gård igen!

2009-11-22 @ 21:36:20













I helgen har jag som sagt varit hemma på Djurö. Igår var det en lugn dag hemma. Jag var uppe och hälsade på min mormor och morfar och tittade på deras nya kök som de håller på och bygger om. Det kommer att bli fint. Sen bakade jag vaniljbullar och vi fikade :) Mina bullar blev väldigt goda! Sen på kvällen åkte jag upp till Dennis och spelade Cod - Modern Warefare 2. Det var väldigt roligt!

Idag har jag övningskört lite med pappa och klippt klorna på hundarna. Sen tittade jag lite på "2 1/2 men". Vid halv sex skjutsade pappa in mig till centralen och där drack jag varm choklad med marshmallows och grädde och åt en chokladmuffins!

Nu är jag tillbaka på Ullevi igen och ska gå och lägga mig eftersom jag ska upp och jobba imorn!
I övrigt har jag fått en mössa av min mamma som ni ser och jag kan inte bestämma mig för om jag passar i den eller inte :P

Godnatt!

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: D

Får ont i magen av att gå in här.. men de var en trevlig hel.. :)

2009-11-25 @ 15:07:42


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback