En 08:a bosatt i Peking

Hemma i Stockholm!

2009-11-20 @ 22:46:43

Ja då var man på besök hemma på Djurö då :) Kom hit vid 18.15 ungefär. Det känns riktigt skönt att vara hemma i helgen och ta det lugnt och vara ifrån jobbet ett tag. Fast just nu tycker jag att det är väldigt roligt :) Idag fick vi våra jackor, västar och mössor så vi ser nästan lite professionella ut :P

Just nu ligger jag i sängen och är ganska så trött eftersom jag varit uppe sen 05.15 imorse :P Men man ska inte klaga! Till middag blöev det lövbiff, råstekt potatis, vitlökssås, bearneissås och en fetaostsallad. Jag drack även julmust för första gången i år :P Det var riktigt gott!

Puss!

 

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback