En 08:a bosatt i Peking

Hästhov över svanken är kanonskönt!

2009-11-03 @ 20:25:03



Idag har det varit en extremt rörig dag känner jag och jag är helt slut i huvudet! Emma och Mia var här idag och skulle hjälpa till och de hade även med sig sina egna hästar som de skulle rida. Sen kom Hg och skulle sko på förmiddagen och han kan inte stå själv med hästarna och då gick onödig tid till det. Men på nått sätt har vi fått denna dag avklarad iaf för nu har jag precis ätit middag.

När jag skulle släppa ut Matrix i hagen efter lunch började han gnägga på sina kompisar i hagen när jag gick ut från stallet. Sen när jag skulle gå in i hagen och vända mig om för att stänga grinden hör jag ett skri från Matrix och sen känner jag en hov rakt på svanken. Just då kände jag itne att det gjorde så int men sen kan jag säga att jag haltade därifrån. Matrix är stallets största häst coh har en mankhöjd på 1.80 och är bara 3 år!! Som tur var hade han inga skor på sig iaf... Men nu sitter jag där jag sitter i soffan och det gör ont som FAN när jag rör mig. Men det är bara att massera in lite linement och jobba på som vanligt imorn iaf!

Puss!

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: agnes

Lille happy? Så söötttttt han e <3

2009-11-04 @ 15:51:23


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback