En 08:a bosatt i Peking

Fars Dag!

2009-11-08 @ 18:21:11

Idag är det fars dag och jag är inte hemma och kan gratta min lilla pappa. Det är riktigt illa! Igår satt jag och försökte att beställa ett blommogram men det fanns ingen som skickade ut blommor på söndagar... *suck* Då skulle budet istället komma fram på måndagen och då är det ju inte samma sak längre. Jag ville ju ha det på rätt dag, därför sket jag i det. Istället har jag skickat ett mms fast jag har inte fått något svar än :P

Jag tror faktiskt att jag har världens bästa pappa. Det finns ingen mer dryg, retsam jäkel som jag tycker om så mycket som min pappa! Han är verkligen en person jag ser upp till och han har alltid bra lösningar på saker och ting. Jag vet att det är många som inte har lika bra relation till sina föräldrar men jag är verkligen glad att jag har det till båda mina! Så tack pappa för att du alltid står bakom mig och finns till hands!

Just nu sitter jag på tåget påväg hem till Norrköping igen. Jag är inte så himla sugen på att jobba imorn. Men jag är iaf piggare än vad jag va i fredags så det är ju skönt! På tisdag ska Happy iväg till veterinären oxå så jag hoppas att det går bra så det kan bli en bra vecka!

Puss!

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Lilla pappa

Fan också, nu blev jag tvungen att lipa lite. Inte hardcore!



Älskar dig gumman!!

2009-11-08 @ 20:44:35


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback