En 08:a bosatt i Peking

Blä!

2009-11-12 @ 20:42:53

Idag var vi 6 stycken i stallet och det var nästan för många! Det blev ganska så rörigt att hålla koll på alla men man ska inte klaga på att det är för många! :P På kvällen var Malin tvungen att åka hem för det hade hänt en sak. Och efter det fick jag ett "mental breakdown"... Jag vet inte riktigt varför egentligen men tårarna bara kom och jag hade ingen lust alls längre med detta. Men som tur var så blev jag på bättre humör efter ett telefonsamtal och massa gos från Happy!

Nu ska jag vänta på att Carro ringer/kommer upp och berättar hur vi löser morgondagen eftersom Malin är hemma och Micke ska iväg...

Puss!

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Mamma

Lilla Skruttegumman!

Älskar dig.

Puss o Kram

2009-11-12 @ 21:06:21


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback