En 08:a bosatt i Peking

74 timmars arbetsvecka är över!

2009-11-06 @ 21:14:03

Den här veckan har jag jobbat 74 timmar.. Jag är lite sliten i kroppen nu känner jag faktiskt men det kanske inte är så konstigt! :P Idag har iaf allting flytit på väldigt bra :) Carina hade gjort kladdkaka oxå som vi fick på förmiddagen och det gjorde ju bara dagen bättre! :) Så kort sagt: En bra dag! :)

Nu sitter jag på tåget och är ltie trött :P Men snart är jag framme i Kalmar iaf och då blir det inte så mycket mer gjort än att se en film och sova! Det ska bli hur skönt som helst att inte göra något speciellt i helgen! Jag känner att jag behöver vila upp mig lite! :)

Jag kommer nog vara ganska dåligt på att uppdatera under helgen... Men jag skriver på söndag när jag är påväg hem igen antar jag :)

Puss!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback