En 08:a bosatt i Peking

Valborg

2009-05-02 @ 18:06:23

Hejsan allihop!
Har inte varit hemma på några dagar så det har inte blivit något skrivet i bloggen. Men i torsdags var det iaf den årliga"Brännkyrkadagaen" på min skola. Temat i år var äventyr. Det var sju olika stationer där man skulle göra olika saker för att samla poäng. Det var ganska roliga saker i sig men alldeles för många klasser... Så det blev väldigt lång väntan..

Det var även mösspåtagning denna dag. Det var väl ingen större grej. Jag hade på mig den typ 10 s sen drog jag hem. Jag är inte direkt stolt över den skolan jag går på plus att min rektor är allmänt dum i huvudet...

På eftermiddagen kom iaf Johannes hem till oss =) Och lite senare på kvällen kom Sandra. Vi åt jättegod middag, sjöng sing star och spelade guitar hero. Vi gick även ner till kanalen för att se på majbrasan =) Det var en riktigt trevlig valborg =)

Fredagen var väldigt slapp. Jag, Oskar och Johannes gick en promenad runt kanalen och spelade lite poker. På kvällen tittade vi på Harry Potter, den fjärde vad den nu heter :P

Idag, lördag har vi städat lägenheten och sen åkt ut till Djurö. Jag har varit i stallet en sväng men hästen är fortfarande halt... Men det var väl lite tur i oturen för jag är inte riktigt frisk. Har åkt på en förkylning och rethosta. Och varje gång jag hostar gör det jätteont i bröstkorgen... =/ alltid är det något!

Nu ska vi snart äta grillat och det ska bli så himla gott! Ni får ha en bra kväll!
Puss på er!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback