En 08:a bosatt i Peking

Tummen upp

2009-05-06 @ 13:23:58



Hovslagaren var ute och klämde på strålen idag. Det verkar vara en liten hovböld så det blev en sula med jodopax under så bölden ska torka ut. Men efter det är över borde vi vara fit for fight :)

Har suttit och pluggat hela förmiddagen. Började med min power point presentation och övade inför föredraget jag ska hålla imorn om ätstörningar. När jag hade gjort det räknade jag klart matteläxan och svarade på alla svenska frågor om språkhistoria :) Jag är väldigt nöjd med mig själv.

Glömde kanske nämna att vi är lediga idag så det är därför jag är hemma :) Är iof jätteförkyld också men det tar vi inge extra för!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback