En 08:a bosatt i Peking

Sol och sol :D

2009-05-30 @ 20:56:41



Idag har det varit fullt upp hela dagen. Först åkte jag upp till stallet vid 09.30 och red. Det gick riktigt bra idag =) Sedan åkte jag hem och bytte kläder och åt fil och flingor. Sedan var det dags att åka till Sandö och titta på Jeanette när hon skulle tävla. Det gick väl helt okej tycker jag.

När vi kom hem var det hur varmt som helst och då tvättade vi bilen och dammsög ur den så den blev jättefin. Sedan tog vi en liten promenad med hundarna och sen blev det grillat =)

Nu ska vi färga mitt hår och sedan får vi se om vi ska dra iväg och bada :P

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback