En 08:a bosatt i Peking

Regn är inte min starka sida

2009-05-28 @ 12:19:59

Haha det är ju faktiskt lite typiskt att det ska börja regna precis när jag ska ut och rida. Men men de var inte så mycket och göra åt saken... Blev en aning blöt påväg ner till ridhuset...

Ska alldeles strax gå till bussen för att åka till lägenheten. Fast jag tror jag åker till Oskars jobb istället och överraskar honom =) Det är mycket roligare än att sitta själv i lägenheten =P

Ha de så bra! Kommer hem på lördag så jag hinner inte skriva mer... Puss //Madde


Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Dennis

Sv; O rly ?

2009-05-29 @ 13:31:07
URL: http://doenie.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback