En 08:a bosatt i Peking

Morgonstund har guld i mun, eller?

2009-05-28 @ 07:53:21

Man brukar ju säga att morgonstund har guld i mun, men jag vet inte om jag håller med när man vaknar med en täppt näsa! Fy fan va jag är trött på att inte kunna sova ordentligt bara för att jag inte får någon luft... Och inte nog med du så släppte pappa in en av hundarna till mig imorse så jag blev väckt :P Men det var iof lite trevligare =) 

Just nu sitter jag med stallkläderna på mig och ska gå och äta frukost. Sen kommer Lotta och hämtar mig vid 8.30 och då ska vi åka upp till stallet.
 Vi får se om jag lyckas med bussarna bättre idag!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback