En 08:a bosatt i Peking

I´m so f*ckin happy!

2009-05-06 @ 10:15:18

Igår kväll fick jag som sagt svar av Micke och Carro nere i Norrköping. Jag fick jobbet som hästskötare där! För er som inte vet så är Dressyrhoppet en anläggning där man tar emot hästar för utbildning och försäljning. Både Micke och Carro tävlar själva på mycket hög nivå inom dressyr och hoppning och det är extremt roligt att själv träna för dem. Så i juni åker jag ner och jag har anställning till juni 2010. Med mig ner tar jag lilla Happy som jag ska träna och utbilda och ev försöka sälja. Men om inte det går så kommer jag ha en otroligt rolig tid där nere! Jag kommer jobba med en annan tjej som jag jobbade med under praktiken. Och jag säger bara en sak, vi kommer aldrig att ha tråkigt!

Jag är så himla glad just nu! Och för övrigt fick jag ett extremt roligt mail igår oxå. Jag säger bara att mailet var en 10,9! haha

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Oskar

kul med ett ordentligt skott mitt i prick för en gångs skull.....

2009-05-07 @ 06:46:21


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback