En 08:a bosatt i Peking

Förkylda jag

2009-05-12 @ 17:26:52

Hej allihop!
Jag har inte varit hemma sen i torsdags och därför har det blivit väldigt dåligt med inlägg... Men nu är jag iaf hemma igen :) Jag är fortfarande förkyld sen snart 2 veckor tillbaka och jag undrar när den ska släppa.

Helgen har i stort sätt varit ganska så lugn. Jag har som sagt inte orkat göra så mycket med min förkylning. Men det har varit en del plugg.

I fredags åkte jag till Skärmholmen med Sandra och köpte ett par jättefina studentskor :) De kostade desutom bara 299 kr vilket jag var väldigt nöjd med! Sen åkte jag hem till älsklingen och vi åt bakpotatis och tittade på hockeyn. Det var trevligt förutom att Svergie förlorade. Men Kanada var bättre..


Lördagen var ganska så lugn. Vi bakade supergoda bullar bland annat. Sen följde vi med Lina och Jeppe och tittade på deras nya hus. Det var jättefint :) Sen på kvällen var jag tvungen att plugga lite. Men kl. 21.25 tittade vi på "se upp för dårarna". Den var ganska så rolig faktiskt!

Söndagen var riktigt seg. Jag hade ingen ork eller lust till någonting. Jag låg på soffan fram till typ 13.00 då satte jag mig och pluggade lite fysik. Och efter jag pluggat lite så spelade jag och Oskar lite Yatzy :)

Och igår då, då hade jag en riktigt tråkdag i skolan. Vi gjorde inte så överdrivet mycket viktigt och jag fick tillbaka mitt matteprov. Haha jag har inga kommentarer där :P Men det gick väl som väntat haha xD

Idag har jag bara haft en lektion och det var idrott. Då hade Kim lektionen och vi hade gymnastik. Det var rätt kul förutom att jag fortfarande är snorig som fan och inte riktigt orkade med allting. Men jag kämpade på ändå.

Nu ska jag sätta mig och fortsätta plugga lite fysik...Blä....

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback