En 08:a bosatt i Peking

Blä blä

2009-05-14 @ 21:47:44

Var som sagt på styrelsemöte idag. Det var inte speciellt roligt. Jag tyckte mest att det var jobbigt. Jag flyttar ju om 5 veckor och det känns verkligen jättetungt att behöva lägga ner med skyttet. Jag har stor separationsångest. Det har jag haft sen SM i luftgevär. För det var min sista tävling. Det är träning på lördag på Sanda men jag kommer inte att vara där. Det är bara jobbigt eftersom jag tycker att det är så himla kul och jag vet att jag inte kommer hinna med skyttet nu. Men det går ju att ta upp senare i livet.... Så jag får försöka tänka lite positivt!

I övrigt känns allting rätt jobbigt och motigt just nu. Det är fullt ös i skolan nu och jag förstår inte hur jag ska hinna med allting. Sen tycker jag att det ärligt talat känns förjävligt att det slutade som det gjorde mellan oss. Trodde faktiskt vi skulle kunna vara vänner, men brist på intresse saknas har jag märkt. Men det är inte mycket att hänga läpp för! Snart flyttar jag till Norrköping, tar med mig min underbara häst och får spendera hela dagarna med min Malin! Gud vad jag längtar efter att träffa dig igen! <3

Nu ska jag faktiskt gå och lägga mig och se på Oceans Eleven. Jag har knappt pluggat någon fysik idag men jag orkar faktiskt inte. Det får gå som det går imorn och jag tror att det kan gå bra ändå. Men det återstår att se imorn!

Sov gott!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback