En 08:a bosatt i Peking

Att åka kommunalt...

2009-05-27 @ 11:52:59

Nu har jag precis kommit hem efter 3 timmar restid. Jag gick ifrån lägenheten i Södertälje kl 09.35 och kom hem 11.30, det är 3 timmar!!!! Helt otroligt vilken otur jag hade idag. Allting flöt på jättebra ända fram till Våmfjärden. Där hade en lastbil vält och båda körfälten var avstängda då bärgningsbilen var där. Så där satt jag i 1 timme...  Inte alls kul!

Nu ska jag gå och äta lunch sen ska jag åka upp till stallet =) Efter det blir jag hämtad av min kära far och då ska jag bara förbi Dennis en sväng och hämta ett USB med bilderna från SM =) Sen blir det kalas ikväll eftersom min bror fyller 14 år idag =)

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback