En 08:a bosatt i Peking

Äntligen fredag!

2009-05-15 @ 22:10:56

Idag är det äntligen fredag vilket är så himla skönt för det innebär helg. Och denna helg har jag extra långledigt för jag är ledig på måndag! Det är grymt skönt!

Dagen har varit ganska så effektiv. Jag började dagen med ett fysikprov, det gick väl som väntat men jag hade hoppats på att det skulle gå lite bättre. Men det är inte så mycket att göra åt saken. Sen hade vi biologi breddning där vi lyssnade på redovisningar och jag fick veta mitt slutbetyg. Jag säger bara att det är 3 siffror =) Sista lektionen för dagen var matte E. Där gick vi igenom det sista som vi har till provet nästa vecka. Det var rätt segt eftersom vi hade matte i en extra timme för att slippa komma till skolan på måndag.

Vid 15.30 slutade jag och blev upphämtad av älsklingen vid skolan =) Då åkte vi ut till mig och åt mellis, sen åkte vi upp till stallet. Det var riktigt mysigt att vara i stallet idag. Dock är hästen fortfarande halt p.g.a. sin hovböld, men den bör försvinna snart!

Sen kom vi hem och då var jag effektiv och pluggade. Jag har gjort klart min projektutvärdering samt en miniundersökning i svenskan. Så det känns grymt skönt! Sen vid typ 21.00 åt vi grillat vilket inte var helt tråkigt!

Nu ska jag krypa ner bredvid Oskar i sängen och se på film =) Det ska bli riktigt mysigt!
Sov gott!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback