En 08:a bosatt i Peking

31 maj

2009-05-31 @ 15:21:49

Idag vaknade jag av väckarklockan vid 8.00 men då orkade vi inte gå upp. Så vi låg kvar i sängen till 10.00 istället innan vi pallrade oss upp. Då åt jag en jättegod frukost med äpple, banan och melon =) Sen åkte jag och Oskar upp till stallet och tog en sväng ner till vattnet. Det var rätt så mysigt idag och Happy tyckte det var kul att bada :P

Nu har vi precis grattat Fredrik med släkten eftersom han fyllde år i onsdags. Så vi har ätit massa bullar och kakor samt marängsviss =)

Nu ska jag gå och packa lite kläder och sen ska vi åka till Södertälje. Vi ska på middag hos OSkars föräldrar eftersom det är mors dag idag.

Ha de bra!















Nu är jag brunett igen!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback