En 08:a bosatt i Peking

Tröööött

2009-03-03 @ 18:53:44

Igår var en riktig dag full av skräpmat. Känner att jag behvöer äta lite mer nu så jag slutar att gå ner i vikt! Dock kanske inte skräpmat men igår var en sån dag. Middagen bestod av donken käk, sen åt jag lite chips och piggelin =) Det var iaf galet gott!

Idag har jag ingen ro alls i kroppen. Måste plugga till kemi provet jag har imorn men jag har verkligen ingen lust alls! Var nere och tränade skytte för typ en timme sen. Det gick väl sådär, har för mycket tankar runt i huvudet nu så jag kunde inte koncentrera mig. Men det blev över 370 iaf så det är helt okej. Men dagens bästa hittills är iaf videon jag fick idag under biologi lektionen. Ibland undrar jag hur mina små söta vänner tänker men det är ju alltid roligt att se på när någon försöker dyka i ett badkar :O hahahahaha

Nu ska jag äta lite middag och sen blire plugg, plugg och plugg!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback