En 08:a bosatt i Peking

Sunny day

2009-03-26 @ 10:44:32

Fy fan va det är underbart att vakna och solen skiner ute! Man blir på så himla bra humör då! Idag har jag sovmorgon till 12.40 så jag har bara tagit det lugnt hela morgonen. Skulle ha jobbat med mitt projektarbete men det gick inte att öppna upp dokumentet så pappa måste titta på de där sen.

Efter skolan idag ska jag och Sandra räkna lite av den där förbannade matten som måste bli gjord. Sen ska jag åka hem till älsklingen <3 Vi ska åka och köpa nytt täcke idag för jag håller på att svettas ihjäl av vårat tjocka duntäcke! :P

Ni får ha en bra dag!
Puss på er! <3

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback