En 08:a bosatt i Peking

Skitdag på riktigt!

2009-03-12 @ 18:01:11



 Jag hade på känn imorse att jag inte skulle gå upp men självklart lyssnade jag inte på den känslan utan gick upp iaf. Hade sovmorgon till 12.10 idag så jag tänkte åka till skolan lite innan och äta lunch, därav att jag skippade frukosten. Så jag skyndade mig ner till tåget och blev totalt genomblöt om fötterna. Och när jag kommer ner är det tydligen något brofel så mitt tåg är inställt och nästa kommer om en kvart. Okej, jag hinner fortfarande äta lite snabbt innan jag börjar. Men så går det en kvart och detta tåg bli oxå inställt. Nu hinner jag verkligen inte äta innan utan jag måste direkt till lektionen. FUCK!

När jag väl kommer på tåget sitter en hög och jävligt berusad alkolist på tåget och stirrar på mig. Han stinker och ser så jävla äcklig ut. Men jag sätter på min I-pod och försöker koppla bort omgivningen. Kommer till skolan och har fysik som för övrigt är pisstråkigt just nu. Sen ska vi till naturhistoriska riksmuseet och lyssna på en föreläsning om Darwin. Jag vill bara påminna om att jag fortfarande är plaskvåt om fötterna...

Sen vid 16.00 när föredraget är slut och har jag bråttom till min buss är det självklart problem med tunnelbanan och den har slutat gå.... Men den börjar gå efter ett tag men jag missar min buss. Får vänta i slussen i 30 min till innan jag kan sätta mig på bussen för att åka hem.

Nu äntligen har jag precis kommit hem och ska åka ner och träna. Men jag har geväret och kläderna hemma och då måste jag ta sakerna på bussen och det orkar jag inte. Så nu ska jag vänta tills pappa kommer om typ 1 timme så jag kan få skjuts ner.

Snacka om en dålig dag eller vad?

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback