En 08:a bosatt i Peking

Prov

2009-03-05 @ 16:44:59

 Igår hade jag kemiprov. Kände mig inte så himla väl förberedd för det där provet för jag visste att det är det svåraste provet vi kommer ha i Kemi. Men det gick faktiskt bra =) 4 poäng ifrån MVG =)

Efter provet åkte jag hem till älsklingen och pluggade lite matte. Har mitt första matte E prov på måndag :P Men det kommer nog gå bra tror ja :)

Idag har jag varit på Skansen hela dagen. Vi var bland annat inne hos Guerezerna (bilder kommer senare). Det var rätt så lugnt idag ända fram tills vi lyckades få larmet att gå när vi skulle äta lunch :P Det slutade med att personalen fick komma och larma av haha xD

Nu ska ja snart åka ner till skyttet och träna lite =) Hörs senare =)
Puss

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback