En 08:a bosatt i Peking

Plugg

2009-03-11 @ 15:26:30



 Nu ska jag snart gå från skolan. Har suttit i biblioteket och skrivit 5 sidor på en jävla svenska skit. Men nu är den äntligen klar iaf! =) Dagen i övrig har varit helt okej. Fick typ välrdens godast doonuts i skolan idag vid lunchen .Bild på den kommer upp senare, förmodligen imorn när jag ska hem.

Ikväll ska Lina och Jeppe hem till mig och Oskar och äta =)
Ha en bra kväll!

I övrigt tycker jag att texten på den här låten är grym! Enjoy!
Pusspuss<3

Permalink Allmänt Kommentarer (2) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Evelina

Sv: okej usch samma här, men jag har huvudvärk osv :(

2009-03-11 @ 16:17:18
URL: http://lillie.blogg.se/

Postat av: Evelina

Sv: Nej usch vad segt, stackarn! Jag själv har inte heller haft en speciellt bra dag om det skulle få dig att känna lite medlidande :/ <3

2009-03-12 @ 18:01:49
URL: http://lillie.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback