En 08:a bosatt i Peking

Pans med tjejerna!

2009-03-22 @ 18:02:58



Igår var det skyttetävling. Den gick inte så himla bra så de glömmer vi bort!
Kvällen däremot var grym! Det var lagerrensning på Pans i gamla stan och jag var där med en hel drös människor =) Jag, Emma och Sandra ägde dansgolvet haha. Natalie var även med och jag kände inte alls igen henne hahahaha! Träffade även Sandra och Daniel från min förra klass och min granne :P Tack för en underbart rolig kväll <3

Nu har jag precis kommit hem från stallet och duschat. Ska jobba lite med mitt projektarbete och se på parlamentet =)

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: mickan

nice :)

kul att ja inte ens räknas me :'(

puss

2009-03-22 @ 19:45:12


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback