En 08:a bosatt i Peking

Oh lord want you buy me more hours a day?

2009-03-25 @ 21:07:16

Herrejösses va det är fullt upp med allting nu! Hinner knappt med att starta datan hemma innan det är dags att gå och lägga sig. Projektarbete som ska göras, matte som ska räknas, häst som ska ridas och skytte som ska tränas. Sen ska man hinna med sin underbara pojkvän och sina vänner! Känner att det ska bli skönt med lov! Då ska jag försöka att göra klart mitt projektarbete. Har inte överdrivet mycket kvar =)

Nu ska jag faktiskt lägga mig i sängen och prata med älsklingen <3 Orkar inte plugga något idag. Ska räkna matte med Sandra imorn efter skolan.

Sov gott!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback