En 08:a bosatt i Peking

Oh Happy Day

2009-03-15 @ 18:19:03



Dagen har varit riktigt bra idag. Vaknade vid halv 10 och busade med 2 små hundar i sängen. Sedan gick jag upp och åt frukost. Efter frukosten satt jag och pluggade ganska så effektivt inför fysikprovet imorn.

Runt 14.00 åkte jag ner och tränade lite skytte. Det blev faktiskt nytt pb idag, 385! =) Sköt 97, 95, 97, 96. Var lite synd på 95:an för där tappade jag till en 8:a. Men jag är supernöjd!

Kom hem och åt lunch runt tre och pluggade lite till. Sedan blev det långpromenad med hundarna i ca 90 minuter =)

Nu ska jag plugga lite till sen blir det duschen och färga Oskars hår =) Ska även se Beck ikväll hade jag tänkt.

Ha en bra kväll!
Puss<3

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Anonym

Sv: usch vad segt, har det gått bra då? :) Lycka till i alla fall! :)

2009-03-15 @ 19:14:11
URL: http://lillie.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback