En 08:a bosatt i Peking

Matte E

2009-03-10 @ 16:48:43

Idag hade jag mitt första prov i Matte E. Det gick ganska dåligt för hela klassen, eller dåligt ska jag väl inte säga för brist på kunskap fanns det inte utan det var tidsbrist. Vi hade 12 frågor på 65 minuter. Och de fyra sista frågorna var relativit stora. Men våran mattelärare skulle ha överseende med att tiden var för kort. Så vi får väl se hur det går!

Kom hem förtyp 2 1/2 timme sen. Har inte gjort så mycket alls. Pratat i telefon med Mickan en bra stund, alltid skönt att kunna luta sig mot någon <3  Sen var jag och brorsan ute med hundarna en sväng. Det är ju något galet med den lilla vovven alltså. Hon hoppar och dyker i snövallarna! Det ser helt galet ut! Snacka om att jag fick mig några ordentliga minuter fylla med skratt!

Nu ska jag plugga lite fysik och sen blir det träning i Nacka! Hoppas, hoppas <3

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback