En 08:a bosatt i Peking

Helgen =)

2009-03-31 @ 18:48:58

Den här helgen har faktiskt varit riktigt bra. På fredagen var jag hemma från skolan för vi hade inga lektioner jag behövde vara med på. Så de var rätt skönt. Sen på kvällen var det final i Let´s Dance. Var helt imponerad av Lailas dans, men tyvärr vann hon inte...

På lördagen var det UM i Järfälla. Gjorde bra ifrån mig för att vara jag på tävling =) Sköt 379 =) Blev en andra plats i klassen och en tredje plats i finalen. Men jag var nöjd!

På eftermiddagen/kvällen var det årsmöte. Det var väl sådär lagom roligt. Men jag fick iaf lite vettigt gjort. Hade de trevligt med dig och det va skönt. Sen efter mötet åkte jag in till Linkan I Farsta och festade med hockeytjejerna. Det var riktigt roligt! Vad som var mindre kul var när jag kom hem vid halv 4 och insåg att jag var tvungen att ställa fram klockan 1 timme...

Söndagen blev riktigt slapp. Pluggade lite och såg klart på Prison Break säsong 2. Var även på en promenad och gungade med sötnosen haha :P Råkade dock ha sönder mina vantar då :P

Igår var jag och tränade med Marcus. Det blev 379 igen. Känns skönt att man är någorlunda stabil iaf.

Idag har jag haft min skyttelektion i skolan. Det gick faktiskt grymt bra! Sen efter det hade jag ett litet biologi prov som också gick bra. Vi fyra tiden åkte jag och tränade med Dennis. Det kändes inte alls bra idag med ställningen. Men det blev 375 och det är helt okej.

Nu ska jag snart försöka trycka i mig lite middag. Har tappat aptiten helt nuförtiden, vet inte vad de är.... Men det är väl bara försöka äta och hoppas att det inte åker upp igen.



 

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback