En 08:a bosatt i Peking

Helgen i korthet

2009-03-10 @ 16:42:13

Hej!
Jag har inte varit hrmma sen i torsdags så jag har varit lite dålig på min uppdatering måste jag säga. Men jag tänkte börja med att dra helgen i korthet.

Fredag
Åkte hem till älsklingen efter skolan och satt typ helt apatisk på tåget. Var så himla less på allt som hade med skola och göra och jag var helt slut. Men det blev iaf lite bättre sen på kvällen när vi lagade tacogryta med avocadokräm! :) Det blev galet gott! Sen åt vi även glass med blåbär och hallon.

Lördag
Förbundsmästerskap i Solna idag. Kände mig inte speciellt laddad men jag hade ganska så trevligt ändå. Jag och Andreas skrattade igenom oss finalen även fast det inte gick nå bra alls! Men vi va iaf inte bittra :P Sen höll jag, Mackan, Sandra och Oskar på att missa att det var prisutdelning i källaren. Så vi kommer ner i sista sekund och då har man slagit ihop L2,L3 och L4 och på andra plats ropar de upp mitt namn. Jag som för övrigt hade skjutit rent åt skogen den dagen tittade mig tunr i rummet för att se om det fanns någon annan Madelene där men det var bara jag.. Så helt chockad gick jag upp och fick 150 kr.

På kvällen sen var jag och sötisen och grattade Lina och Jeppe som fyllt år. Vi år helt galet god mat och dryck! Det var faktiskt en hel del folk där så det var lite trångt. Nån gång efter midnatt drog vi hem och såg på Prison Break.

Söndag
Vårluft i Brännkyrka. Har inga som helst kommentarer på den. Det enda trevliga var väl när jag satt och pratade med Oskar.

Kom hem fick ett totalt mental breakdown.... Allt kändes bara åt helvete och jag kunde inte göra något åt saken. Just då i denna stund ville jag inte vara med längre. sen hör till saken den att jag åt en macka till frukost sen var nästa mål vid halv åtta på kvällen. Och de som känner mig vet varför det inte kan vara så lång tid mellan måltiderna....

Med andra ord: DEN SÄMSTA HELGEN PÅ LÄNGE!

Permalink Allmänt Kommentarer (2) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Oskar

Haha det som gjorde våran pratstund trevlig var väl att du mest var fascinerad över hur man kunde sitta och klippa och skära sönder sin jacka utan att bry sig....



Men blev iaf lite bättre än innan... tror jag :)

2009-03-16 @ 09:28:45

Postat av: Madde

Sv: Haha de menar du inte? :P

2009-03-17 @ 16:55:52


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback