En 08:a bosatt i Peking

godmorgon

2009-03-23 @ 09:39:36


 
 Efter gårdagenskväll ska jag väl bara poängtera att i lördags var även Mickan med =) Även fast jag inte såg henne så mycket så var hon de. Hon försvann med nån snubbe i blå skjorta ute på dansgolvet och sen drog de vidare :P Men det var iaf kul de lilla som var =)

Nu har jag precis ätit frukost och är helt mållös över all jävla snö som kom inatt! Fan jag som trodde att det skulle bli vår nu! Men inte då.

Ska egentligen vara på Naturhistoriska riksmuseet idag. Men det är så jävla tråkigt där så vi är en lite klunga som protest skolkar. Vi ska ist gå till matten i eftermiddag och få tillbaka våra matte E prov haha :P

Men nu ska jag ta och klä på mig och göra mig iordning =) Ha en bra dag!

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: mickan

:D

haha de va faktiskt kul idag :P inte lika tråkigt som de andra gångerna :P

2009-03-23 @ 17:04:35


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback