En 08:a bosatt i Peking

Tiden rinner iväg

2009-06-06 @ 18:58:43

Jösses vad tiden går fort! Imorn är det bara 2 veckor kvar tills jag flyttar till Norrköping =) Det ska bli superkul! Men innan dess är det studenten som väntar. På måndag smäller det, fan va jag längtar!

Igår var jag på Emmelies och Linns mottagning. Det var riktigt trevligt med massa god mat :) Sen efter mottagningarna var det dock middag hos Oskars morfar och jag var ju inte så hungrig direkt... Men lite gick ner iaf =)

Idag har jag hoppat och varit ute med hundarna. En riktigt aktiv dag har det varit idag! Är helt slut faktiskt. Så nu blir det snart grillade hamburgare framför fotbollen =) GOTT!

Pusspuss

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback