En 08:a bosatt i Peking

Sunny day :D

2009-06-16 @ 10:39:06




Hur härligt är det inte att vakna och så skiner solen äntligen!! Jag blev iaf jättglad! Är lite seg idag och trött i huvudet. Sov inge vidare alls inatt heller. Tror jag somnade runt 02.30 och sen vaknade jag vid 09.45. Det är iof ganska många timmars sömn för att vara jag just nu så jag klagar inte. Men det börjar kännas av att jag sovit dåligt flera nätter i rad iaf...

Idag vet jag faktiskt inte alls vad jag ska hitta på. Får se hur varmt det är ute, det kanske går att sola lite. Om inte annat är jag lite sugen på att hoppa studsmatta och kanske spela lite fotboll. Det är dock lite för kallt i vattnet för att bada tror jag.... =( Men men det värms nog upp lagom tills att jag får min semester.

Nu ska jag äta lite frukost!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback