En 08:a bosatt i Peking

Studentfotografering

2009-06-04 @ 15:10:38

Jaha idag har jag tömt skåpet på alla saker och lämnat tillbaka alla mina böcker. Det känns så skönt! Idag hade vi även studentfotografering. Det kändes lite konstigt att vi hade fotograferingen innan själva studenten men det var inte så mycket att göra åt. Så nu är man iaf fotad :P

Efter fotograferingen åkte jag till Kristineberg och åt lunch med min pappa. Och nu har jag precis kommit tillbaka till hans jobb igen efter en 3 timmars shoppingtur inne i stan. Jag hittade 3 linnen och 3 par nya trosor för sammanlagt 287 kr. Känner mig väldigt nöjd med mina inköp!

Nu ska jag sitta och vänta på att pappa ska sluta för efter det blir det övningskörning =) Det ska bli roligt för det var längesen jag körde. Sen ikväll kommer älsklingen ut och det ska bli så mysigt att träffa honom!

Igår fick jag även veta att jag får semester v.29-31. Det känns superskönt för då hinner jag åka till Gotland och åka ut på sjön! Så just nu känns livet ganska så bra. Finns iof en person som man gärna kan få ta ifrån denna planet. Men det är det inte bara jag som verkar tycka, så det är ju skönt på sätt och vis... Nej nu ska jag gå och hämta en kopp te =)

Saknar dig <3

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Mickan

saknar dig med <3 ;)

2009-06-04 @ 22:31:14


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback