En 08:a bosatt i Peking

Sol och bad vid eriksdal

2009-06-03 @ 22:15:38

Halloj! Jag har inte varit hemma sen i söndags så det har inte blivit nån bra uppdatering men nu har jag lite tid över.

I måndags var det kanonväder så jag, Matilda, Emma, Mickan, Malin, Hanna, Kim åkte till Eriksdalsbadet för att sola, bada och spela volleyboll. Det var riktigt härligt! Vi satt och åt glass i solen och badade i utomhuspoolerna. VI spelade även volleyboll med ett annat gäng som var där och det var riktigt roligt! Jag råkade dock göra illa mig själv och började blöda på handen haha klantig som man är! När jag kom hem var jag även lite solbränd!











Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback