En 08:a bosatt i Peking

Slöfock

2009-06-13 @ 16:11:54

Nu har jag precis vaknat upp ur min dvala. Har legat och sovit i 2 timmar framför film. Har sovit jättedåligt inatt, låg och tänkte för mycket och det slutade med att jag bara sov 3 timmar.. Sen ringde klockan vid 07.00 för jag hade morgonfodringen i stallet. Så det var bara att pallra sig upp och när jag kom hem somnade jag i sängen.

Ikväll är tanken att jag ska till Älta och gratulera min kusin som precis gått klart sin Ki-Utbildning. Men vi får se hur det blir med den saken. Just nu är jag verkligen helt död! Och det gör ju inte saken bättre att det är regnar konstant!!! *suck*

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback