En 08:a bosatt i Peking

Play that funky music white boy

2009-06-11 @ 23:15:27


Idag har det varit fullt upp (som alla andra dagar). Dagen började med att jag gick upp vid typ 10 och brände min mannagrynsgröt... Det var väl inte så himla lyckad start på dagen.... Sedan gick jag och Oskar ner för att städa upp efter gårdagens grillfest. Sen när vi var klara med det åt vi lite luch och sen åkte vi till stallet. jag hade nämligen lovat att hjälpa Jf att lasta och följa med på en träning.

Träningen gick dåligt. Det visade sig att hästen var halt så vi fick åka hem. Och jag och Oskar kom hem till mig runt 6 och då bytte vi bara kläder och sen bar det in till grönan för att gå på NRJ IN THE PARK. Haha ja jag vet att det inte är riktigt jag =P Men Dead By April spelade faktiskt så det var därför jag åkte dit =)

Nu har jag precis kommit in igen. Jag och Oskar har varit ute på en lite sväng med morfars lilla eka =) Det var riktigt trevligt. Så nu ska jag dricka lite te och sen blir det Mr Bean =)

Bilder från grillfesten och idag kommer förhoppningsvis upp imorn. Jag sitter vid fel dator nu och kan inte lägga upp de tyvärr...

Sov gott!

Puss och Kram // Madde

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback