En 08:a bosatt i Peking

Nyklippt

2009-06-03 @ 22:36:48

Idag har jag och Matilda varit och klippt oss =) Det blev faktiskt riktigt fint =) Jag har dock ingen bild på det än men det kommer! Efter vi hade klippt oss hittade vi en studentklänning till henne som hon köpte. Sen mötte vi upp Bella och Ellinor och åt lunch. Sen vid två skulle vi till Skansen och ha avslutning. Det var riktigt trevligt för det slutade faktiskt regna mitt på dagen så vi slapp bli blöta!

Nu har jag precis ätit och duschat lite. Kom hem från stallet för en timme sen. Ska gå och lägga mig och ringa till älsklingen nu! Saknar honom massor!

Sov gott!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback