En 08:a bosatt i Peking

Midsommar 2009

2009-06-20 @ 21:56:56



Då har det varit midsommar detta år också. Det var nästan som alla andra år. Vi firade nere vid sjöstugan med min mormor, morfar, moster och hennes kill, kusin Tim och min familj och Oskar. Det var trevligt även fast inte vädret var på topp hela dagen... Men det var iaf fint när jag var i stallet och när vi var vid midsommarstången. Sen efter det blev det totalt kaos. Regnet öste ner och det haglade lite och sen kom åskan.

Till lunch blev det färsk potatis, lax, mormors hemgjorda sås och vitt vin. Till efterrätt blev det som alltid mormors maräng och jordgubbstårta! Jag skulle nästan göra vad som helst för den :P

Vi spelade även kubb i regnet och det gick väl sådär. Jag hade inte min bästa dag haha :P Sen såg vi även på U 21 matchen mellan Sverige och Italien som slutade med en förlust... Det var synd men Sverige var bra ändå tycker jag!


En oerhört vacker bild på mig och Oskar haha xD


Kusin och bror


Stången


Lite fel tid för att vara tomte nu kanske? :P


Carl hade pyntat traktorn :)


En väldigt mörk himmel!


Detta är laxen jag åt 4 portioner av!


Brorsan somnade under andra halvleken av fotbollen...


Kallt bad!


Kusin Tim =)


Lillebror Fredrik =)


Kubbspel i regnet


Mormors maräng och jordgubbstårta <3


Alla sätt att underhålla sig på är bra =)


Jag och brorsan haha!



Tack för en fin & trevlig Midsommar <3

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback