En 08:a bosatt i Peking

Hej på ett tag!

2009-06-20 @ 23:18:45



Det här blir mitt sista inlägg på 3 veckor. Imorn åker jag till Norrköping och har mina första 3 jobbveckor. Sen kommer jag hem V.29-31 och sedan flyttar jag dit igen och är anställd till Juni 2010. För er som inte vet ska jag jobba i ett stall som hästskötare och jag har med mig en egen häst ner som jag ska träna och tävla. Så jag ser väldigt mycket fram emot det här! =) Samtidigt ska det bli lite jobbigt att bara lämna allting här hemma. Just nu får jag lägga ner med skyttet helt (vilket jag iof redan gjort p.g.a. vissa omständigheter). Men nu börjar saker och ting ändå kännas bra hemma så det känns faktiskt lite trist att åka. Men kanske är det bäst just nu så att allting förblir bra... Hur som helst får ni ha det bra medans jag är borta!

PUSS PÅ ER <3

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Dennis

GLHF :) Kommer sakna dig<3

2009-06-21 @ 23:42:54
URL: http://doenie.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback