En 08:a bosatt i Peking

För vi har tagit studenten

2009-06-09 @ 21:46:52

Igår tog jag äntligen studenten!!! Det känns helt enormt skönt!!! Dagen började 08.30 med champangefrukost i Svandammsparken. Jag kom dit bakis som ett jävla as och hade spytt en gång hemma innan jag kom dit. Men ja det är ju studenten...haha..
Vid 10.00 var vi i kyrkan med lite musik och tal och vid 11.30 var det avslutningslunch. Då åt vi klyftpotatis, kycklingfilé  med sallad och bearnaisesås. Och efterrätten bestod av en vit choklad cheescake.

Efter luchen fick vi våra betyg och vid 13.00 var det utspring. Det var riktigt häftigt faktiskt för ute stog folk och spelade på stora trummor och vi sprang ut och fick stå på en scen.

Efter utspringet bytte jag kläder och det var dags för att åka flak. Flakupplevelsen kan ha varit bland det roligaste jag gjort i hela mitt liv. Det var sånt jävla ös på den lilla röda lastbilen och folk hoppade och dansade konstant i 2 timmar. Avslutningsvis badade vi i sergelfontänen.

Mottagningen hölls hemma och det var riktigt mysigt. Det var en liten buffé med bland annat hemgjord rostbiff och potatissallad. OCh till efterrätt var det glass och jordgubbar.

Vid halv tio åkte jag in till stan igen för att gå på våran slutskiva på April. Den var väl sådär. Inte den bästa jag gått på men okej. Men i det stora hela är jag riktigt nöjd med min student! Och det är så jävla skönt att det är över!!!!























FÖR VI HAR TAGIT STUDENTEN, FÖR VI HAR TAGIT STUDENTEN, FÖR VI HAR TAGIT STUDEEEEEEEEENTEN! FY FAN VA VI ÄR BRA!!!!!!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback