En 08:a bosatt i Peking

För att klargöra!

2009-06-15 @ 18:28:08

Det verkar som att några/någon har missuppfattat det hela med grillfesten som var i onsdags. Det var inte en KLASSFEST som all var bjudna på. Det var en AVSKEDSFEST/UTFLYTTNINGSFEST för de vänner som står mig närmst. Därför tycker jag kommentaren från "treårs kompanjon" är väldigt korkad. Och jag tror att jag vet vem du är för du har beklagat dig tidigare hos några andra. Så ja nu fick du ett eget inlägg som förklarar varför du inte var bjuden. Var du inte bjuden har du alltså ingen stor roll i mitt liv och varför ska du då vara med på min AVSKEDSFEST???? Hör gärna av dig och försvara dig.

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback