En 08:a bosatt i Peking

Det regnar men ja e inte bitter, eller?

2009-06-14 @ 19:19:59

Nu får det allvarligt talat ta och sluta regna! Det går ju inte att göra någonting utanför dörren utan att man blir blöt! Jag kom hem från sjösala för ett tag sen. Var och spelade fotboll med skytteföreningen. Det var riktigt jävla blött men kul var det iaf =) Jag ska snart sätta mig och äta middag sen vet jag inte vad jag ska hitta på. Är riktigt låg ikväll och känner att det bränner lite bakom ögonen så vi får väl se vad jag hittar på. Mitt liv är lite upp och ner just nu och jag vet inte riktigt vad jag ska göra med allting.... Fast man börjar ju nästan skratta åt det här klippet iaf...



Hörs senare // Madde

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback