En 08:a bosatt i Peking

Telefonkväll!

2009-07-31 @ 22:09:45




Hej hopp!
Ikväll har jag verkligen pratat i telefon oavbrutet känns det som! Men det har iof varit trevligt det också! Under eftermiddagen har jag varit väldigt flitig och gjort saker som jag verkligen behövt göra. Jag har beställt ett mobilt bredband från Glocalnet för 89 kr/mån. Då får jag fri surf på vardagar mellan 19-07 och fri surf dygnet runt på helger. Detta passar mig alldeles utmärkt eftersom jag ändå aldrig kommer hinna surfa på dagtid i veckorna. Jag jobbar från 06.30 till 21.00 ungefär med vissa undantag. Så det känner jag mig nöjd med!

Sen har jag även gjort en adressändring så min post kommer till Norrköping och inte hem till Djurö. Mycket bra gjort av mig också =) Jag är nästan klar med all packning också. Har ca 2 tvättar kvar innan allt är packat!

Dagens Shit: Att Happy la sig ner i stallgången och fixade ett sår!
Dagens Smile: Alla "att göra" saker jag har hunnit med idag!

Nu väntar en kopp te och sedan sängen!

Natti natt <3

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: agnes

Madde , Vill verkligen inte att du ska ¨åka , jag har ju ingen å rida med :( Jag vill ju inte att du ska vara borta från meej i ett år.... Alltså allvarligt kommer du komma nån gång till stockholm ? Det är så tråkigt när du ¨åker .....Även fast jag kan rida med veronica så vill jag bara rida meed deej , Puss och kram Agnes

2009-08-01 @ 15:55:46
URL: http://ysterochagnes.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback