En 08:a bosatt i Peking

Slappardag!

2009-07-28 @ 20:00:00



Hej igen!
Idag bjuder jag på en bild på en sjuk Madde med blåbärssoppa drickandes med ett sugrör! Jag har typ legat och läst och sovit hela dagen. Idag började jag läsa "Min far hade en dröm" skriven av Barack Obama. Den verkar vara en intressant bok!

Nu har jag precis ätit lite middag med min mamma. Vi åt lövbiff, färsk potatis,  broccoli och min hemgjorda champinjonsås. Det var väldigt gott!

Jag har iaf inte spytt något mer idag... Men jag känner av min magkatarr hela tiden.. Så nu är det mat var tredje timme som gäller, inte så mycket stark mat, fett eller socker... Och medicin två gånger om dagen! Inte så kul men det blir nog bättre snart iaf!

Dagens Shit: Att jag spydde halv 4 imorse!
Dagens Smile: Min mysiga middag med mamma!



Puss <3

Permalink Allmänt Kommentarer (2) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: cornelia

vad gör du?<3

2009-07-28 @ 22:52:22
URL: http://corneliamileycyrus.blogg.se/

Postat av: cornelia

aj då!!! krya på dig!!, jag sitter vid datan!

2009-07-29 @ 20:43:18
URL: http://corneliamileycyrus.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback