En 08:a bosatt i Peking

Packa....

2009-07-30 @ 11:38:15


Bild på en lysmask jag såg för ett par nätter sen =)

Hej hopp!
Jag har precis fått i mig lite frukost, vaknade för 40 min sen ungefär. Som det känns just nu så är magkatarren påväg åt det bättre hållet! =) Jag hoppas verkligen att det håller i sig så! Men för säkerhets skull vågar jag nog inte åka upp och rida idag. Så jag har skickat iväg ett sms till Lonka men jag har inte fått något svar än... Så vi fär väl se hur det blir.

Denna dag ska iaf bestå av massa packning av alla mina kläder och saker som ska med ner till Norrköping. Det blir en hel del och jag har inte börjat än... Sen måste jag även röja lite i mitt rum så att det ser okej ut när jag lämnar det. Så det blir min uppgift för dagen! Sen ska jag och mamma göra pannkakor till lunch =)

Puss på er så länge!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback