En 08:a bosatt i Peking

Omtumlande dagar

2009-07-22 @ 11:50:08



De senaste dagarna har varit väldigt omtumlande med mycket blandade känslor som ställer till det. Jag vet inte riktigt vad jag känner om någonting just nu faktiskt. Men då är det skönt att man har sina trygga och fasta punkter i livet som man alltid kan hålla fast vid! Jag vet inte vad jag skulle göra utan alla mina vänner som bryr sig och ställer upp för mig!

Så vad har jag gjort de senaste dagarna. Ja inte har jag bloggat iaf. Har liksom blivit lite dålig på det. Oskar påminde mig om bilderna från Gotland så jag ska väl försöka ta mig samman och fixa de lite senare... =) Ska se om bror min har lagt in bilderna från hans kamera oxå, det är lite fler på den nämligen =)

Men i måndags kom iaf Ellinor ut och vi red en sväng vilket var mysigt. Det var skönt att få prata av sig en del oxå. Senare på kvällen åkte jag ner till Stavsnäs och lyssnade på ett rep. Det var trevligt. Sen förlorade jag även ett vad om att Oskar inte kunde få tag på mitt mobilnummer inom 24 timmar...*suck* =) Men men man får väl gratulera honom till vinsten nu när han inte hävdar sig så mycket inom skyttet haha =) Nej nu var jag dum, sorry Oskar =)

Sen igår var jag i stallet som vanligt och red. Tack och lov att jag har min lilla hästkrake att ta hand om och tillbringa tiden med. Då känns inte allt lika jobbigt... På eftermiddagen kom Oskar (inte Theorin) ut och skulle hämta sina saker och kläder som fanns kvar här. Det var ändå trevligt för vi åt middag och drack lite vin. Det känns skönt att vi inte är ovänner iaf!!

Nu ska jag gå upp till min lilla mormor och göra ogräsbiffar haha =) Det är något vi pratat om jättelänge att göra. Vi gjorde nämligen det när jag var liten och då tyckte jag det var gott iaf =) Bilder på det kommer senare =)

Puss på er alla så länge! <3

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback