En 08:a bosatt i Peking

Med sällskap av dammråttorna!

2009-07-30 @ 18:25:55

Tjoo!
Nu har jag faktiskt varit duktig och packat större delen av mina kläder som jag ska ha med mig ner. Det blev ett helt berg av påsar! Jag har även städat en del på mitt rum oxå så att det ser lite bättre ut iaf. Men jag kan ju säga att det var en hel del dammråttor som  gömde sig i mitt rum! USCH!

Nu skiner faktiskt solen utanför mitt fönster och jag känner att jag kan slappna av lite mer än vad jag kunde igår. Jag har insett att jag inte kommer hinna träffa alla vänner som jag ville, men som tur är finns de kvar ändå! Nu tänkte jag faktiskt spela en omgång betapet haha!

Dagens Shit: Att jag inte kunde träffa Bella & Co inne i stan =(
Dagens Smile: Jag tog äntligen tag i packningen!





Puss & Kram <3

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Dennis

Verkligen riva ur! :P

2009-07-30 @ 21:41:39
URL: http://doenie.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback