En 08:a bosatt i Peking

KLANTARSEL!

2009-07-31 @ 13:56:15

Hejsan Svejsan!
Denna natt har varit ganska så jobbig... För det första tänkte jag gå och lägga mig vid senast 22.00 igår. Det lyckades jag nästan med, kom i säng vid 22.30 ungefär. Men sedan skulle jag försöka sova... Det gick inte alls! Så fort jag kände mig det minsta trött blev jag kissnödig! Det var helt jävla värdelöst! Men till slut lyckades jag somna iaf (då hade jag varit uppe och kissat 4 gånger!). Men då var det inte bra så utan jag vaknade av och till hela natten och var kissnödig. Så till slut satt jag uppe vid datan när klockan var 03.50... Så bra gick det för mig att lägga mig i tid!

Nu har jag precis kommit hem från stallet, det var skönt att äntligen få träffa min lille skrutt! Men idag vet jag inte riktigt vad han gjorde. Helt plötsligt la han sig bara ner i stallgången med sadel och träns på sig! Jag blev helt livrädd och drog upp honom och då hade han lyckats få ett jack ovanför vänster framhov... Så det bara rann blod. Så jag ringde Majvor och bad henne komma ner och kolla men vi kom fram till att det bara var ytligt. SKÖNT! Så jag tog en lugn tur ute och han verkade inte ha några större besvär av det!

Nu ska jag hoppa in i duschen och raka mina ben! Haha det behövs verkligen så som de ser ut!
Vi hörs sen!





Puss <3

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback