En 08:a bosatt i Peking

Jag är en glömsk människa...

2009-07-26 @ 13:51:41



Halloj!

Det slog mig precis att jag glömde berätta om hur det gick i torsdags när jag sköt korthåll :O Haha jag har lite mycket nu och det försvann ur mina tankar... :P Men hur som helst så gick det faktiskt bra! Jag sköt serietävlingen och lyckades höja mig med 8 poäng sen förr gången :) Haha fråga mig inte hur jag lyckades med det... Jag var iaf rätt nöjd med min 44 i knästående efter 3 månaders uppehåll :)

Nu har jag precis kommit hem från stallet och ska ta och slänga i mig en macka innan jag går ner till bryggan grattar min moster Annika som fyller år idag! =) GRATTIS, GRATTIS! Sen i eftermiddag blir det fotboll med skytteföreningen :)

Puss på er så länge! <3

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback