En 08:a bosatt i Peking

Inte min dag!

2009-07-28 @ 11:52:52



Godmorgon allihop!
Ja jag skrev faktiskt godmorgon även fast klockan är kvart i 12! Jag sitter och försöker få i mig lite frukost. Igår vaknade jag och hade ont i magen och mådde illa som jag skrev. Och imorse vid halv 4 spydde jag. Eller ja, jag hade typ ingenting att spy så jag satt mest och hulkade. Men detta gjorde att jag fick ställa in alla planer för dagen. Skulle först ha ridit med Lonka vid halv 9 imorse... Glömma det! Sen skulle jag träffat Mickan inne i stan vid 2 och försökt hitta en födelsedagspresent till Oskar som fyller år idag. Glömma det med! Sen på kvällen skulle jag ha firat Oskar men det kan jag ju glömma oxå!

Sen igår kväll när jag skulle sova insåg jag att det blivit fel med mina p-piller så jag har precis pratat med en barnmorska. Men som tur var va det lugnt och hon trodde inte att det var någon fara! (Thank God!!) Så nu vet jag inte riktigt vad jag ska göra idag. Ska väl ligga och glo på film och tycka synd om mig själv... Min pappa och mina brosor åker ut på sjön snart och mamma kommer hem från jobbet om en stund. Sen får vi väl se vad som händer. Hoppas på att jag mår lite bättre snart iaf!!

Puss puss<3

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: oskar

GRATTIS!!



Hur har du lyckats bli gravid om du är singel OCH ÄTER Ppilller??



Får man komma på Dopet möjlitvis?



Och du är nog allt lite väl sen, fyllde år den 30 maj... men tack ändå!

2009-07-28 @ 17:24:21


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback