En 08:a bosatt i Peking

Inte lust med något!

2009-07-29 @ 17:42:58



Tja!
Idag har jag kämpat vidare med min magkatarr. Det har varit lite bättre idag men jag äter typ varannan timme annars gör det jätteont! Större delen av dagen har jag legat ute i solen och läst och sovit en stund. Det var väldigt skönt!

Det känns lite jobbigt att jag inte kan åka upp till hästen och rida för att jag har så ont i magen... Vi får se hur det blir imorn. Men det känns inte så ljust just nu tyvärr! Egentligen borde jag bara ta det lugnt men det är väldigt svårt när man vill hinna träffa alla kompisarna innan flytten på söndag! Och jag har hur mycket som helst att packa också! Både till mig själv och hästen... Så det hjälper ju inte till speciellt mycket för att jag ska kunna ta det lugnt... Men men vi får se.

Imorn skulle tydligen ett gäng träffas inne i stan och umgås, men jag vet inte om jag orkar åka in faktiskt =) Skulle jättegärna ha gjort det men det blir nog inte så. Idag skulle jag åkt ut på sjön oxå men det känns ju sådär att ligga i en båt när man har ont i magen.

Dagens Shit: Magsmärtorna som inte släpper!
Dagens Smile: Jag sov bra skönt i solen!

Puss <3

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback